tirsdag 3. september 2013

August er over....

...og en spennende, innholdsrik høst ønskes velkommen!




August har vært starten på mye nytt for oss, bla Jonathan i ny barnehage, og det største av alt:
Vi har fått ei flott skolejente i hus :)
Skolestarten har gått kjempe fint og hun trives veldig godt.
Og jeg som mor er helt i hundre. Står å tripper på trappa når hun kommer hjem, gjør lekser sammen med henne og snakker mye om dagen. Jeg har sett veldig frem til dette det siste året. Med en lillebror som har krevd sitt har det ikke blitt egne interesser, alt har blitt gjort sammen. Men nå er hun skolejente, med lekser og går på dans. Et eget individ med egne interesser! Hun har jo såklart vært det før også, men nå er dette bare hennes som ingen kan ta fra henne. Veldig spennende!

Igår reiste min kjære mann offshore og blir borte i vel ei uke, og det betyr mye "meg tid" ;)
Igår sydde jeg ei bukse til med selv. Litt harry, men kul! Og idag har jeg nesten fått strikket ferdig skappelgenseren min. Har også en genser med en del detaljer på som skal sys.
Fremover skal jeg prøve å ha et "månedens antrekk" hver måned, som jeg kommer til å legge ut. Det er det jeg jobber med nå, veldig gøy!!!

Nå får jeg lage meg noe sen kveldsmat å komme meg iseng, så ønsker jeg dere en

GOD NATT!

1 kommentar:

  1. Så spennende med månedens antrekk:). Kjekt med skolejente forstår jeg, er spennende når de blir så store og gjør egne ting. Jeg synes ogå det er veldig spennende for Bendik sin del:). En herlig tid! Ha en fin uke videre.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...