søndag 22. juni 2014

Hei... igjen!



Nå hadde jeg vel egentlig planer om å legge ned bloggen, siden det er godt over ett halvt år siden sist innlegg. Men etter mye tanker i det siste, så vil jeg heller ta opp bloggingen igjen :)
Det var mitt lille fristed hvor jeg kunne dele tanker og synspunkter, og det var jo kjempe kjekt, så nå prøver jeg meg igjen. Men denne med litt mer "tema". 

I 7-8 år har jeg hatt en viss interesse for kosthold og trening, men som husmor og mamma har jeg aldri kommet skikkelig inn i det. Men nå er jeg der jeg vil være, fysisk og psykisk, har mye erfaring, på både godt og vondt, og mye som jeg vil dele i håp om å motivere, inspirere og kanskje hjelpe noen der ute.

Så fremover vil bloggen min bestå av kosthold, trening, livsstil, friluftsliv, motivasjon og inspirasjon. 
Med innslag av mine andre interesser som er mammarollen, husmor og interiør, kreative sysler og mote. Allsidig sa du? Nja, bittelitt kanskje... 



Håper du vil følge meg videre!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...